Konferencia:
Nové trendy v získavaní zamestnancov v roku 2019 - ako nájsť a udržať kvalitného človeka

Trvanie konferencie: 1 -dňová konferencia

Základné informácie

Účastnícky poplatok: 199 - EUR bez DPH , , zahŕňa pracovné materiály, občerstvenie počas celej doby konferencie a plnohodnotný obed.

Doba trvania: 1-dňový praktický seminár, trvanie 8:30 - 15:30

Téma

Jedinečná konferencia venovaná problematike získavania zamestnancov ale i tomu, ako zamestnancov vo firme udržať. Cieľom konferencie je poukázať na najčastejšie problémy a chyby pri vyhľadávaní, výbere a prijímaní zamestnancov. Budeme hovoriť o trendoch, nových metódach, ktoré fungujú pri získavaní vhodných zamestnancov. Vynikajúci tím lektorov a prednášky doplnené o praktické workshopy!

termín

Najbližší termín: 6.2.2019

Program konferencie - Nové trendy v získavaní zamestnancov v roku 2019 - ako nájsť a udržať kvalitného človeka

Program konferencie

8:30 – 9:00 Registrácia účastníkov s občerstvením

9:00 - 9:20   Martina Pfuntnerová, Synergie

Výber vhodného zamestnanca - nové trendy a metódy

Aj vy sa trápite s tým, kde nájsť a ako si vybrať toho najvhodnejšieho človeka k vám do firmy? Ako zaujať top talenty na trhu natoľko, aby sa rozhodol práve pre vás? Nad čím všetkým premýšlajú, podľa čoho sa rozhodujú? Ako sa odlíšiť od stoviek firiem na trhu? Svet recruitmentu sa dynamicky mení, to čo fungovalo pred rokmi, už dávno neplatí. Je potrebné si osvojiť nové trendy a metódy.

9:20 - 9:40   Michal Batis, Grafton

Moderný recruitment. Ako to robíme my.

  • Kreatívna inzercia vs. Old school inzeráty
  • Ako si vypýtať referal?
  • Sales skills v Recruitmente
  • Ako nestratiť kandidáta za 10 sekúnd
  • Protiponuka? Ako sa k tomu postaviť
  • Offer management – čerešnička na torte

9:40 - 10:20   Ivana Brutenič,  Kristína Kováčiková

Linkedin - nástroj na vyhľadávanie zamestancov (vyhľadávanie zamestnancov na Linkedin, výber zamestnancov na linkedin)

Využite databázu 500 000 Slovákov a 1 200 000 Čechov na LinkedIne efektívne a nájdite ľudí, ktorí nie sú na pracovných portáloch. 

  • Prečo je LinkedIn najpoužívanejšia sociálna sieť na obsadzovanie stredného a vyššieho manažmentu? Ako ju môžete skutočne využiť aj pri nižších pozíciách?
  • Ako vytvoríte zaujímavý profil, ktorý pracuje za vás?
  • Ako efektívne pracovať s kontaktmi, ktoré máte a získať kvalitných ľudí?
  • Ako osloviť potenciálneho kolegu? Prečo vám neodpovedajú? Oplatí sa platená verzia LinkedInu?
  • Ako overiť ich dôveryhodnosť a aká je LinkedIn etiketa?
  • Ako budovať efektívnu firemnú komunikáciu, ktorá bude reprezentovať a predávať vás/vašu firmu.
  • Tipy a triky, ktoré Vám ušetria čas a prinesú výsledky.
  • Ako myslieť inak ako väčšina konzultantov a personalistov a nájsť ľudí, ktorí „nemôžu/nechcú“ byť nájdení.

10:20 - 10:40 Prestávka s občerstvením

10:40 – 11:30   Ing. Alžbeta Košková

Výber a prijímanie zamestnancov z pohľadu firmy a z pohľadu uchádzačov

Cieľom prednášky je vysloviť a poukázať na najčastejšie problémy a chyby pri hľadaní, výbere a prijímaní zamestnancov a priblížiť situáciu aj z pohľadu ľudí, ktorí sa o prácu uchádzajú. Toto je pre množstvo firiem zásadné, predovšetkým v súčasnej situácií, kedy miera nezamestnanosti na Slovensku je stále pod 6% a ČR dokonca pod 3%.

Prijímanie zamestnancov je väčšinou riešené len z jednej perspektívy. Málokedy sa firmy a manažéri viac zaoberajú tým čo potrebujú a očakávajú uchádzači.

Čo vidí firma alebo naozaj to nejde lepšie? 

  • Potrebujeme perfektného zamestnanca.
  • Včera bolo neskoro.
  • Pohovory sú nutné zlo.

Najčastejšie chyby firiem 

  • Zadanie výberového konania.
  • Štruktúra výberového konania.
  • Kto sa zúčastní výberového konania.
  • Interná komunikácia a uchádzači.
  • Kto hovorí v priebehu pracovného pohovoru.
  • Zadávanie popisu pozície a požiadaviek.
  • Využitie potenciálu inzercie.

Čo vidia uchádzači, vaši potenciálni kolegovia 

  • Chcem ponúknuť svoje poznatky a skúsenosti.
  • Hľadám prácu, ktorá ma bude baviť a kde ma budú rešpektovať.
  • Firmy si nás uchádzačov nevážia, pohovory sú „o ničom“.

Čo im najviac prekáža? 

  • Komunikácia zo strany firiem.
  • Ich očakávania – čo čakajú to často nedostanú.

11:30 – 12:00   

WORKSHOP: Čo prezradí reč tela na pracovnom pohovore

12:00 - 13:00 Obed

13:00 – 13:15   Martin Vlčko, Softip

Digitálne HR? To nie je možnosť, ale nevyhnutnosť.

Mnohokrát sa HR oddelenia naháňajú len za vrcholom pyramídy a pritom zabúdajú na fungovanie základných činností. Riadenie HR je svojimi jasnými pravidlami predurčené na SW automatizáciu a elektronizáciu. Pripútajte si svojich ľudí prostredníctvom moderných nástrojov a buďte pripravení na novú generáciu Z, pre ktorú je digitálny svet absolútne prirodzený. Tieto tzv. deti internetu nakupujú cez e-shopy, komunikujú cez fóra, všetko chcú vybaviť online, žijú na sociálnych sieťach a úplne prirodzene očakávajú, že rovnako sa bude chovať aj ich zamestnávateľ. Takže ak si chceme u nich „šplhnúť“, vytvorme vo vnútri firmy prostredie podobné tomu, ktoré poznajú zo svojho mimopracovného života. Cez fungovanie elementárnych procesov tak nová generácia dokáže ohodnotiť vyspelosť podniku.

O tomto a ešte viac aj na prípadovej štúdii zavedenia moderného webového riešenia na riadenie ľudských zdrojov SOFTIP HAPPY HR v spoločnosti SOFTIP, a.s., najväčšieho slovenského výrobcu podnikových informačných systémov (ERP) v SR.

13:15 – 13:45   Mgr. Lenka Bílková

Ako si vybrať a udržať správnych ľudí v tíme

Cieľom prednášky je popísať silné a slabé stránky jednotlivých tímových rolí a zamyslieť sa nad otázkou, ako úspešný a výkonný tým zostaviť. Ako vybrať a udržať ľudí.

  • Atribúty skvelého tímu.
  • Čo sa deje v jednotlivých fázach vývoja tímu.
  • Kritické faktory tímovej práce.
  • Tímové role – ich prednosti a slabiny.
  • Ako zostaviť hviezdny tím.
  • Prečo ľudia v tíme zlyhávajú.
  • Tímová charta ako silný nástroj motivácie.

13:45 – 14:20   Mgr. Lenka Bílková

Prebuďte v sebe motivujúceho lídra - líder ktorí udrží ľudí v tíme

Cieľom prednášky je definovať požiadavky na úspešného a motivujúceho lídra v kontexte dnešnej doby. Upozorniť na najčastejšie chyby pri vedení a motivovaní ľudí a spôsoby, ako udržovať vnútornú motiváciu lídra a motiváciu jeho podriadených, vrátane starostlivosti o fyzické a duševné zdravie.

  • Ingrediencie úspešného leadreshipu
  • Ako poznám, či je leadership mojim životným poslaním?
  • Osobný audit lídra
  • Čo všetko patrí do povinnej výbavy úspešného lídra?
  • Kde klíči a z čoho vyrastá vnútorná motivácia lídra?
  • Spoľahliví zabijaci motivácie a osobného potenciálu,
  • Dodržujem pravidlo kyslíkovej masky?
  • Prečo sa leadership učiť od detstva?

14:20 – 15:10   Mgr. Lenka Bílková

WORKSHOP: Leadership

15:10 Tombola, ukončenie konferencie

Máte otázky k tejto konferencii?

Radi Vám pomôžeme!

Input:

Sprievodný program - Nové trendy v získavaní zamestnancov v roku 2019 - ako nájsť a udržať kvalitného človeka

MARY KAY

mary kay

Tombola

tombola

Popis

Jedinečná konferencia venovaná problematike získavania zamestnancov ale i tomu, ako zamestnancov vo firme udržať. Cieľom konferencie je poukázať na najčastejšie problémy a chyby pri vyhľadávaní, výbere a prijímaní zamestnancov. Budeme hovoriť o trendoch, nových metódach, ktoré fungujú pri získavaní vhodných zamestnancov i o tom, ako spoznáte vhodného kandidáta. Podpísaním zmluvy sa to však celé len začína. Vypočujte si prednášky, ako z Vášho tímu urobiť svetový tím, nechajte si poradiť ako byť dobrý líder, či ako motivovať zamestnancov. 

Zloženie lektorské kolektívu zaručí Vašu spokojnosť. Energickí, skúsení a motivujúci lektori urobia z konferencie výnimočný deň.

Prednášky sú doplnené skvelými workshopmi.

Dozviete sa o: vyhľadávaní zamestnancov na linkedin, výbere zamestnancov na linkedin. nových trendoch v zamestnávaní, ako vybrať a udržať ľudí, o 

motivácii zamestnancov, reči tela na pracovnom pohovore. 

Kontaktná osoba

Dana Jánošíková
dana.janosikova@dashofer.sk
02/33 00 52 28

Cieľová skupina - Nové trendy v získavaní zamestnancov v roku 2019 - ako nájsť a udržať kvalitného človeka

Konferencia je určená personalistom, mzdárom, konateľom, majiteľom.

Lektori - Nové trendy v získavaní zamestnancov v roku 2019 - ako nájsť a udržať kvalitného človeka

Mgr. Lenka Bílková

Mgr. Lenka Bílková

Viac ako 20 rokov sa špecializuje predovšetkým na manažérske zručnosti a individuálne koučovanie. Viedla dlhodobé projekty napríklad pre spoločnosti ČSSZ, VZP, OMV, Ford, ŠKODA AUTO, LBBW Bank, Českú sporiteľňu. Je držiteľkou niekoľkých medzinárodných certifikátov v oblasti koučovania. Štrnásť rokov bola riaditeľkou a zároveň konateľkou súkromnej firmy, má bohaté skúsenosti s vedením ľudí v top manažérskej pozícii. Lenka o sebe hovorí, že bola ako Edison a našla snáď všetky spôsoby, ako to pri vedení ľudí nerobiť, pred tým, ako objavila jeden jediný spôsob, ktorý naozaj zafungoval.

Vo svojom voľnom čase tancuje flamenco, miluje intuitívne cestovanie a ľudské príbehy.

Jej energia je nákazlivá a dokáže nadchnúť.

Ivana Brutenič

Ivana Brutenič

Ivana pred dvanástimi rokmi, počas štúdia na Ekonomickej univerzite, založila konzultačnú spoločnosť EXACT RECRUITMENT a je zakladateľkou projektu LINKEDINSTRATEGIE.sk. 

Má 16 ročnú prax v oblasti výberov. Svojim klientom buduje silné osobné a firemné značky pomocou efektívnych LinkedIn stratégií, vedie LinkedIn workshopy a prednášky. Neustále prináša novinky v oblasti LinkedInu v médiách. Jej články ste videli v médiách Forbes, Trend, Sme, Profit, Instore, Hospodárske noviny. Zisk Manažment a iných. Získala ocenenie Najlepší prejav lektora podľa hodnotení účastníkov školení MVA.

Študovala Obchod a Marketing, je doktorkou ekonomických vied. Vo svojich LinkedIn službách kombinuje zručnosti vyhľadávania, s obchodnými a marketingovými znalosťami a vzdelaním. V roku 2017 sa stala odborným garantom a organizátorom konferencie Trend LinkedIn Academy pripravenou v spolupráci s vydavateľstvom týždenníka Trend.  

LinkedIn profil: https://www.linkedin.com/in/ivanabrutenic/

Kristína Kováčiková

Kristína Kováčiková

Kristína je partnerom v spoločnosti EXACT RECRUITMENT a zakladateľkou projektu LINKEDINSTRATEGIE.sk . Pomáha klientom na celom Slovensku budovať značku a dosahovať výsledky prostredníctvom top nástroja na vyhľadávanie zamestnancov a B2B biznis – LinkedInu. Je odborným garantom konferencie Trend LinkedIn Academy pripravenou v spolupráci s vydavateľstvom týždenníka Trend.

Vyštudovala Ekonomickú univerzitu, kde získala titul PhD. Pôsobila v nadnárodnej konzultačnej spoločnosti Accenture, v medzinárodnej automotive spoločnosti Mercedes a v jednej z najlepších online reklamných agentúr na trhu Zaraguza. Špecializuje sa na vyhľadávanie na LinkedIne, employment branding, social media kampane a tréning out-of-the-box myslenia pre manažérov. Klientom pomáha trénovať kreativitu a pozerať sa na ich aktivity na LinkedIne z iného uhla pohľadu. Tému kreativity v manažmente lektoruje aj na Ekonomickej univerzite v Bratislave.  

LinkedIn profil: https://www.linkedin.com/in/kovacikovakristina/

Ing. Alžbeta Košková

Ing. Alžbeta Košková

Ako personalistka pracujúca v korporácií som dlho sledovala neúspešných kandidátov a premýšľala, čo ich vlastne delí od tých úspešných. Často boli neúspešní len kvôli svojej nevedomosti a nepripravenosti. Rozhodla som sa, že už nechcem byť len tá na druhej strane stola, ktorá ich hodnotí, do nekonečna spovedá a kladie záludné otázky.

V súčasnosti pôsobí Alžbeta na druhej strane frontu. Ponúka uchádzačom pohľad z druhej strany, aby vedeli, ako personalisti premýšľajú a čo vlastne hľadajú v ich životopisoch a ich odpovediach.

Rukami jej už prešli tisíce životopisov, motivačných listov a stovky ľudí na pohovoroch na rôzne pozície.

Martin Vlčko

Martin Vlčko

Člen predstavenstva a finančný riaditeľ

V roku 2005 ukončil vysokoškolské štúdium odboru Ekonomika a riadenie podniku / Malé a stredné podniky na Ekonomickej fakulte Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Jazykové a pracovné znalosti si zdokonaľoval na pobytoch v USA a Škótsku. Pracoval v spoločnosti KIA Motors Slovakia v Tepličke nad Váhom. Do spoločnosti SOFTIP nastúpil v roku 2007 ako ekonóm so zameraním na controlling.

Od roku 2012 pôsobí v SOFTIPe ako finančný riaditeľ zodpovedný za riadenie ekonomiky a hospodárskej správy, vnútorný informačný systém, ľudské zdroje a marketing. Zároveň zastáva pozíciu Zmocnenca pre Integrovaný manažérsky systém. Aktívne podporuje nasadzovanie najnovších technológií a inovácií do interného používania firmy.

Martina Pfuntnerová

Martina Pfuntnerová

Doposiaľ som si v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov odkrútila viac ako 8 rokov. Aktuálne vediem v personálno poradenskej spoločnosti SYNERGIE divíziu recruitment & executive search so zameraním na pozície stredného a vyššieho manažmentu a špecialistov z oblasti IT, výroby, logistiky,obchodu, marketingu a HR.

Klientom radím, ako získať a udržať si zamestnancov. Počas svojej praxe som stretla taktiež množstvo kandidátov, vďaka čomu dobre poznám ich motívy pre zmenu a výber budúceho zamestnávateľa. Mojou najväčšou snahou je prepájať tieto dva svety lebo nič nie je väčším zadosťučinením ako spokojný kandidát a spokojný klient.

Na ľudoch si najviac cením, ak idú naplno s dobrým úmyslom.

Vyštudovala som Ekonomickú univerzitu, ktorú som ukončila titulom PhD. Svoje doterajšie skúsenosti rada odovzdávam ďalej formou workshopov a prednášok pre študentov, HR komunitu ale aj širšiu verejnosť.

Michal Batis

Michal Batis

Branch Manager, Grafton, Slovakia, s. r. o. 

Časový harmonogram - Nové trendy v získavaní zamestnancov v roku 2019 - ako nájsť a udržať kvalitného človeka

8:30 – 9:00 | Registrácia účastníkov s občerstvením

9:00 – 9:20 | Výber vhodného zamestnanca - nové trendy a metódy

9:20 – 9:40 | Moderný recruitment. Ako to robíme my

9:40 – 10:20 | Linkedin - nástroj na vyhľadávanie zamestancov

10:20 – 10:40 | Prestávka s občerstvením

10:40 - 11:30 | Výber a prijímanie zamestnancov z pohľadu firmy a z pohľadu uchádzačov

11:30 - 12:00 | WORKSHOP: Čo prezradí reč tela na pracovnom pohovore

12:00 - 13:00 | Obed

13:00 - 13:15 | Digitálne HR? To nie je možnosť, ale nevyhnutnosť.

13:15 - 13:45 | Ako si vybrať a udržať správnych ľudí v tíme

13:45 – 14:20 | Prebuďte v sebe motivujúceho lídra - líder ktorí udrží ľudí v tíme

14:20 – 15:10 | WORKSHOP: Leadership

15:10 | Tombola a ukončenie konferencie

Termíny a prihlásenie - Nové trendy v získavaní zamestnancov v roku 2019 - ako nájsť a udržať kvalitného človeka

Miesto
Dátum
Lektor
Cena
Prihlásiť sa
  • 6.2.2019
  • Mgr. Lenka Bílková, Ivana Brutenič, Kristína Kováčiková, Ing. Alžbeta Košková, Martin Vlčko, Martina Pfuntnerová, Michal Batis
  • 199 EUR + DPH
Input:

Ešte sú k dispozícii voľné miesta.
K dispozícií je už len obmedzený počet miest.
Tento termín je žiaľ vypredaný.
Garancia termínu.

Fotogaléria - Nové trendy v získavaní zamestnancov v roku 2019 - ako nájsť a udržať kvalitného človeka

Video

Záznam

Video

Záznam

Video

Záznam

Video

Záznam

Ešte sú k dispozícii voľné miesta. - Nové trendy v získavaní zamestnancov v roku 2019 - ako nájsť a udržať kvalitného človeka