FAQ

Ako mám na stránke vyhľadávať produkty, ktoré potrebujem? 

Buď použijete vyhľadávacie okno vpravo hore a na základe kľúčového slova Vám ponúkneme naše portfólio produktov. Alebo jednoducho použijete hlavný filter na stránke, kedy si volíte buď podľa témy, ktorá Vás zaujíma alebo podľa nosiča, ktorý Vám najviac vyhovuje. 

Aké mám možnosti platby a dodania produktov? 

V prípade online produktov od nás najprv obdržíte zálohovú faktúru. Po jej úhrade Vám zašleme prihlasovacie údaje do online produktu. V prípade fyzických produktov (CD, DVD, USB, brožúry, tlačené publikácie) máte možnosť vybrať si buď zálohovú faktúru, po úhrade ktorej Vám zašleme produkt prostredníctvom Slovenskej pošty. Alebo na dobierku, kedy Vám produkt doručíme cez Slovenskú poštu na dobierku a zaplatíte priamo tam. 

V akej výške je poštovné? 

Poštovné všetkých fyzických produktov okrem ročného predplatného časopisov je vo výške 3 EUR bez DPH. Poštovné a balné v tejto výške Vám bude automaticky pripočítané k cene zakúpeného produktu priamo v košíku. Poštovné a balné tlačených časopisov je 29 EUR bez DPH, pretože ide o ročné predplatné, kedy Vám každé 2 týždne zašleme aktuálne vydanie. 

Ako môžem reklamovať zakúpený produkt? 

Najprv nám napíšte na info@dashofer.sk krátky popis situácie, prečo si chcete uplatniť reklamáciu. Urobíme všetko preto, aby sme závodu odstránili. Určite Vás budeme ohľadne toho kontaktovať. V prípade oprávnených nárokov na reklamáciu nám produkt zašlete do vydavateľstva a my Vám buď vrátime peniaze alebo chybu odstránime. 

Ako je to však pri online produktoch? 

V prípade, že nájdete chybnú, nesprávnu alebo neoverenú informáciu na portáli, do ktorého máte zakúpený ročný prístup, dajte nám prosím o nej vedieť. V čo možno najkratšom čase ju odstránime. 

Čo je to online knižnica? 

Online knižnice predstavujú odborné portály s predplateným prístupom. Ich obsah je tvorený s rovnakou zodpovednosťou, akú máte Vy voči verejným inštitúciám, obchodným partnerom či zamestnanom. Za ich obsahom si stojíme a garantujeme ich správnosť a aktuálnosť. 

Môžem Vaše online knižnice používať aj na tablete alebo telefóne? 

Najnovšie verzie áno. Staršie verzie žiaľ len čiastočne. Preto sa snažíme čím skôr všetky knižnice pretransformovať do najvyššej, tzv. 3G verzie, kde túto možnosť určite máte. 

Viete mi zohnať aj tému, ktorú teraz v ponuke nemáte? 

Radi sa na témou, ktorú nám navrhnete zamyslíme a dáme Vám vedieť. Niekedy však nie je nutné hneď vyrábať nový titul, stačí jasne a zrozumiteľne odpovedať na Vašu otázku. Na niektoré témy, akými sú účtovníctvo a dane, Vám vieme odpovedať do 24 hodín od položenia otázky. Stačí byť platiacim zákazníkom nášho vydavateľstva. 

Poskytujete nejaké zľavy? 

Áno, na stránke ponúkame vybrané produkty buď so zľavou, alebo s darčekom alebo bez účtovania poštovného a balného. 

Čo robiť, keď sa mi zľava nezobrazuje v košíku? 

Napíšte nám na live chat priamo na stránke, k dispozícii sme Vám od 8:00 do 17:00. Alebo nám zavolajte na 02/33 00 55 55, naši kolegovia na zákazníckom oddelení Vám určite radi a ochotne pomôžu. V prípade, že akcia na stránke prebieha a Vám ju košík nezohľadňuje, uveďte to prosím do poznámky a my Vám ju určite uplatníme na faktúre.