Abeceda digitálneho marketingu

Online marketing je oblasť plná možností a veľkého potenciálu. Je však dôležité vedieť  sa v tejto oblasti pohybovať, orientovať sa v termínoch a vedieť si tak stanovovať ciele. Dovoľte nám predstaviť odborný dokument, ktorý združuje to najdôležitejšie, čo potrebujete v oblasti online a digitálneho marketingu ovládať.


Online a mobilný marketing, čiže digitálny marketing je pomerne nový pojem a v skratke združuje marketingové a komunikačné aktivity, ktoré prebiehajú na internete (vrátane webových stránok, internetovej reklamy a sociálnych sietí) alebo prostredníctvom mobilných zariadení (ako sú dotykové telefóny – smartfóny a tablety). V budúcnosti sem však budú patriť aj ďalšie formy a nástroje marketingu využívajúce nové technológie ako „smart“ televízory, interaktívne billboardy a podobne...Naučte sa viac o digitálnom marketingu pomocou praktického edokumentu...

Input:

Abeceda digitálneho marketingu:

19 € bez DPH

Obsah

Z obsahu vyberáme:

  • AD BLOCKER
  • behaviorálna reklama
  • capping
  • direct traffic
  • edge rank
  • flame
  • gamifikácia
  • hosting
  • iab(slovakia)
  • joomla
  • konverzia
  • like
  • microsite
  • nfc
  • opt-out
  • pinterest
  • query
  • redirect
  • seo
  • tag
  • user-centric
  • viral
  • wap
  • zynga

Autori

Autorský kolektív tvoria renomovaní odborníci, špecialisti vo svojich oboroch, spolupracujeme s nimi už veľa rokov, snažíme sa spoločne reagovať na aktuálne témy a neustále pracujeme na príprave nových tém.

  • Ing. Peter Šebo

Seminár

termín

Počet seminárov k dispozícií : 1
Najbližší termín: 1.12.2017
Miesto: Bratislava